Search

Forums

Put your welcome message here. You can edit this in the admin site.

Monday, June 1, 2026 10:24:26 AM

Zapisane w chmurze

5 hours ago
#72 Quote
Mam taką przypadłość, że nie ufam aplikacjom mobilnym. Wszystko załatwiam przez przeglądarkę. Nawet bank. Znajomi się śmieją, że żyję w 2015 roku, ale mnie to pasuje. Mniej śmieci w telefonie, dłużej działa bateria.

Któregoś wieczoru, po całym dniu przepychanek na budowie (pracuję jako kierownik robót wykończeniowych), usiadłem w fotelu i zobaczyłem, że kolega wysłał mi na messengerze zrzut ekranu. Jakaś wygrana. Duża. Zapytałem go: „Co to za strona?” Odpisał krótko: „Graj tam, gdzie nie trzeba instalować.”

I wtedy przypomniałem sobie, że dawno temu, może z dwa lata, założyłem konto w jednym miejscu. Nawet nie pamiętałem nazwy. Zacząłem grzebać w historii przeglądarki. Scrolowałem w dół, minęło lato, potem wiosna, aż w końcu znalazłem. Kliknąłem. Strona załadowała się szybko, co mnie zaskoczyło, bo zwykle takie serwisy wiszą jak na gumie. Na górze przywitało mnie pole logowania.

No i tu była pierwsza przeszkoda. Nie pamiętałem hasła. Nic dziwnego – minęło tyle miesięcy. Ale obok przycisku logowania zauważyłem opcję „przypomnij”. Kliknąłem. Wpisałem adres e-mail, ten sam, którego używam do rachunków i zamówień w sklepie budowlanym. Po minucie przyszła wiadomość. Nowe hasło. Bez całej tej cyrkowej weryfikacji, bez wysyłania zdjęcia dowodu. Wpisałem je i trafiłem na swoje stare konto.

I wtedy zrobiło się naprawdę dziwnie.

Na koncie wisiało 37 złotych i 50 groszy. Resztki po ostatniej grze sprzed dwóch lat. Normalnie bym machnął ręką, ale coś mi podpowiedziało, żeby nie dokładać własnych pieniędzy. Zagrać tylko tym, co zostało. Potraktować jak darmowego lotka.